Kolared

Kolared

26 aug. 2009

LITE BLANDAT!

SDC10093.JPG


Nyköpt för dagen, tyckte den var lite rolig. Ska bara komma ihåg att ändra den varje dag.


 


SDC10094.JPG


Martins hyrbil, en liten cool bil!


 


SDC10095.JPG


Var precis ute och planterade denna Bollkryss. Känns lite mer höstig och mysig. Tro det eller ej man jag gillar hösten. Innebär Mys, halsdukar och härlig luft!


 


SDC10098.JPG


Markbladet har kommit denna onsdagen också, har redan hunnit bläddra igenom.


 


SDC10100.JPG


Nu har min favorit frukt kommit till butik, nämligen clementin. Trodde inte dom skulle vara så goda så här tidigt. Men där hade jag fel, var kanon!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, bilen var med betoning på LITEN eller?! ;-) Hur är clementinerna då? Sura och goda eller söta? Söt liten almenacka!! Vill oxå ha bollkryss!

    SvaraRadera
  2. Ja, det kan man säga.. den är verkligen liten den bilen. Vet inte hur jag ska beskriva clementinerna. Perfekta enligt mig, inte för sura och inte för söta. Ja, det blev bra med bollkryssen, dom är fina. Vill bara bli av med dom andra fula blommorna här med. Mamma får komma hit och kolla och fixa.. =)

    SvaraRadera