Kolared

Kolared

3 sep. 2014

VAB

Inatt vid 01.00 hörde jag att Elsa skrek i sin säng innan jag hann komma till henne kom hon till mig. Hon skrek av smärta och tog sig för örat. Hon fick lägga sig brevid oss i sängen och jag trodde att hon sulle lugna ner sig men det det blev bara värre och värre. Jag hämtade vatten då hon var så törstig och varm efter som hon hade så ont och skrek. Efter en del pratande, tröstande m.m gav jag henne tillslut alvedon och sen somnade hon starx där efter och då var kl strax innan 04.00.

Så vi fick bli hemma idag, hon har klagat på att det är ömt vid örat om man tar vid det. Men annars ganska pigg, men ringde 1177 och rådfråga och har hon smärta/öm eller liknande i ett dygn ska jag kontakta vårdcentralen. Så vi får väl helt enkelt se hur natten och morgonen blir. Och vi blir hemma imorrn med så får vi se hur det utvecklar sig men min förhoppning är att kunna jobba på fredag.

Foto: Ja! Vi klarade pusslet tillsammans! #vab

Jag varvar nu ner i soffan, men kommer gå till sängs tidigt ikväll då jag själv är helt slut efter att vart vaken inatt!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar