Kolared

Kolared

26 sep. 2014

Mycke tankar och känslor!

Det är mycke tankar och känslor som flödar i mig just nu.

Jag är tacksam! För alla fina människor jag har runt mig, för att jag "bara" har en tarmsjukdom. Skulle kunnat vara värre.

Men jag är också ledsen, för allt jag och min familj ska behöva gå igenom. För att ha fått vara hemifrån flera dagar.

Jag tänker mycke på framtiden, hur kommer det bli. Kommer jag få oftare skov? Kommer annan medicinering behövas sättas in på sikt? Kommer jag behöva göra en enklare operation då? Kommer jag få ta sprutor själv? Hur länge till ska jag känna mig så här svag? 

Ja, som sagt mycke som bubblar i mig just nu! 

Så idag ska jag bara ta igen mig, och ladda batterierna för en mysig fredagskväll med dom jag älskar mest!!

Och om inte nått ont har nått gott med sig vore det väl dumt, för jag har gått ner ca 5-6 kg i vikt! Man får vara glad för det lilla.


Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar