Kolared

Kolared

24 sep. 2014

Uppdatering!

Sovit hyfsat bra inatt, vakna vid 04.30 och var vacken ca 1 timma innan jag kunde somna om till strax innan 7, så det var gott! 

Idag skulle mitt nya rum städas så under tiden åt jag frukost i dagrummet, och hade ett snack med "teamet" om hur vi går vidare. Första var att jag i förmiddags tog prover. För att kunna påbörja ny medicin nästa vecka. Imorrn väntas en lättare koleskopi, usch men blev lovad en del lugnande. Kan behövas! 

Sen är tanken att kunna åka hem imorrn efter lunch nån gång. Men sjukskriven blir jag några veckor till. 

Efter lunch idag bytte jag ut mysbyxorna mot jeans och platta till håret lite lätt. Satte mig på bussen för en kort sväng på stan. Blev lite shoppat men nu är jag också helt slut. Jag vill helt enkelt mer än jag orkar. För kroppen sa emot, trött och yr. Men skönt med lite luft och miljöombyte och en snygg blus med hem, vem blir inte piggare av lite shopping liksom?! 

Nu blir det sängen och tv:n för mig att ta igen mig! 


Johanna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar