Kolared

Kolared

30 sep. 2014

TISDAG!

Idag har jag kännt mig som igår ungefär, att jag blir trött av minsta lilla. Men det som är det värsta är just att jag som sagt är svag och yr. Nästan så jag blir rädd för mig själv i vissa situationer. Men det ska nog bli bättre för varje dag.

I eftermiddag åkte vi till Borås tillsammans med morfar, för vi skulle köra han till läkarn idag. Blev gofika och ett par snabba ärrenden i stan också. Var bl.a och reklamerade två par jeans på polarn o pyret. Vet inte hur det gick till men kom ut ur affären med två nya fina jeans till priset av 75kr. Tror ärligt talat att kassören gjorde fel. För jag talade snällt om att jag betalt 125kr/st för jeansen men fick två par nya för 75kr som kostar 249:-/st. ja ja, tack säger jag. Nöjd kund betyder ju att jag kommer komma och handla igen!

Polarn o pyret är bäst, reklamerade två jeans jag köpte på rean i sommars och fick idag två nya jeans ( nyheter ) till priset av 75kr!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar