Kolared

Kolared

20 sep. 2014

Hemmadag!

Idag har vi bara vart hemma, mest vart ute och haft det gott i solen! 

Efter lunch bakade jag och Elsa, då Elsa fått en ny bok med goda recept var vi tvugna att testa! 


Och det blev super! 


Både fina och goda! 

Jag har mått ganska bra hela dagen förutom efter min promenad till och från sjön! Usch, svetten rann och var sekunder ifrån att inte hinna till toan. Då infinner det panik i hela mig! Men det gick bra, och nu glömmer vi det och hoppas på en fortsatt fin helg med min lilla familj! 

Johanna! 


1 kommentar:

  1. Åh, vilken fin bok och vad gott det ser ut!

    Hittar inga kontaktuppgifter till dig. Skulle vilja skicka en inbjudan till ett bloggevent vi anordnar i Göteborg i oktober!

    Maila gärna josaevent@hotmail.com så berättar jag mer!

    Ha en härlig dag!

    //Sandra

    SvaraRadera