Kolared

Kolared

13 feb. 2013

Vi fuskade..

 
Kan ni gissa vad vi åt ikväll? Ja, vi vågade fuska.. för igentligen var det ju igår man skulle äta pannkakor då det var pannkaksdagen, men vi tog det en dag senare. Smakade riktigt gott då det var ett tag sen vi åt det. Elsa mumsade för fullt.
 
Idag började jag tidigt och slutade tidigt, vilket innebar att jag och Elsa fick en go eftermiddag tillsammans. Vi började med mellanmål som blev jordgubar, vinbär, blåbär och fil.
Målade med glitterfärg, kollade på nya pippi filmen och pärlade.
 
Martin är ikväll iväg och hämta farfar och Siv på landvetter så ikväll vid läggningen för Elsa var det bara vi, då passade vi på att mysa en kvart i vår säng där vi låg och pratade om hur dagen hade vart. UNDERBART! Det är kvalitetstid, ingen stress, inte för trötta utan bara MYS!
 
Elsa somnade direkt sen när jag la henne i sängen inte så kontsigt då vi åkte hemifrån strax innan 06.00 imorse. Jag passade på medans jag hade lite energi att laga mat, raka benen, sätta på en maskin tvätt, diskmaskin och slå in alla hjärtansdags presenter.
 
Så nu är jag värd en stund i soffan!
 
GODKVÄLL!
 
Johanna.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar