Kolared

Kolared

7 feb. 2013

Handlat.

När Elsa vaknade var klockan ganska exakt 14.00 då var hon sugen på mackaroner och köttbullar så det fick det bli. Snabbt och lätt. Vi tog på oss varma kläder, nått vi inte är vana med efter att ha gått i bikini i en vecka. Men sen bar det av till farmor, som blev glada att se oss. Fick lite fika innan jag åkte och uträttade alla mina ärrenden.

*Salvia
*Kapphal- reklamera väska-fick en ny
*Hemköp- hämta min födelsedagspresent från hemköp, 900g glass
*Tanka
*Lägga på brev
*Hem till mamma och lämna och hämta saker
*Handla mat, vilket var det viktigaste då det ekade i kylskåpet.

 
När vi sen kom hem blev det ganska snabbt sängen då vi redan ätit hos farmor. När jag sen plockat upp alla varor började jag städa, dammsugit och skurat golvet i köket. Så gott, innan vi åkte var jag ju sjuk så det var ett tag sen.
 
Nu soffhäng!
 
Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar