Kolared

Kolared

26 feb. 2013

Sol.

Solen har vart framme hela dagen och humör och ork visar sig då från sin bästa sida. Mer av den varan önskas.

Eftermiddagen/kvällen har vart som vilken annan. Lagat mat, ätit. Elsa satt länge vid matbordet idag. Hon satt till och med kvar när vi lämnat bordet. Nått som händer väldigt sällan.
Sen ville Elsa lyssna på låten dom dansat till på dagis när dom hade disco. Hon sa jag vill höra gosa gosa. Vilket vi sen kom fram till att det var en låt från melodifestivalen. Roligt att hon kan förklara sig så bra!

Jag och Elsa tog en gos stund i min säng innan hon hoppade över till sin.
Nu har jag precis gjort som säkert många andra, nämligen betalt räkningar. Nu blir det lite tv.

Imorrn är mina kollegor på utbildningsdag vilket betyder att dagis/förskolorna är stängda. Då tänkte jag Elsa, mormor och morfar åka till Leos lekland. Ska bli riktigt roligt! Ser fram emot detta.

Johanna.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar