Kolared

Kolared

14 feb. 2013

HIPP HIPP HURRA!

Idag är det ingen vanlig dag sägs det utan min 30års dag, och vilken dag det har vart, fått gratulationer via sms, fb, samtal och besök. Jag är så tacksam för alla som kommit ihåg mig. Och nu ska ni få höra nått.. jag gillar att fylla år trots att jag just fyllt 30år. Och om man önskar sig garderober i födelsedagspresent och får det och blir super glad, är det då man börjar inse att man börjar bli gammal?

Jag tackar ödmjukt för en härlig dag och lägger mig med ett leende på läpparna.

Bild: #instacollage 30år? Vem kan tro det? Ha ha. Skämt å sido. Jag tackar så hjärtligt för alla som kommit ihåg mig idag, jag är rörd.

Jag må se ut som 30år, men jag känner mig som 18år.. ialla fall idag!

GODKVÄLL!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar