Kolared

Kolared

17 feb. 2013

Kalas.

Igår var det full rulle här hemma. Började med att jag skulle plocka in alla kläder i min fina garderob jag fått av Martin, som han monterade ihop sent på fredagskvällen. Sen var det städ och fix hela dagen. Vid 3-tiden fick vi oväntat besök av Martins faster och hennes gubbe som ville gratulera mig och Elsa. Jätte trevligt att dom kom, så det var bara att sätta på lite kaffe.

Klockan 17.00 hade vi sen bjudit hit dom närmsta sörjande, ja skämt å sido men nu fårstår nog vad jag menar. På lite kalas för att jag och Elsa hade fyllt år.

Både jag och Elsa fick så fina presenter, tack snälla!

Sen blev det mat, dryck, kaffe, tårta och en massa tjöt och skratt. En riktigt trevlig kväll.

 
 
Men idag är jag helt slut.. Elsa sover middag och jag slappar i soffan. Detta kommer bli en riktig slö söndag.
 
Johanna.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar