Kolared

Kolared

18 feb. 2013

Lillan har fått ny klänning!

Idag efter jobb och dagis åkte jag och Elsa till extraplanet för att byta en present som hon fått dubbelt av. Jag hade laddat för att det kunde gå hur som helst. Jag menar att frivilligt gå in i en leksaks affär med en 3åring.

Jag kan säga att jag är stolt över henne, inga utbrott, inget jag vill ha den med. Eller liknande. Utan vi hittade skrållankläder som Lillan fick, även en napp och bitleksak fick Lillan. För att få ihop till summan fick en burk såpbubblor också följa med hem.

Hann inte komma innanför dörren innan hon började prata om att få sätta på lillan hennes nya klänning. Bra val helt enkelt!

Vill också tillägga att idag var det premiär för att vara blöjfri även när vi var i affären. Vilket gick lika bra som hemma och dagis. Elsa är nu också blöjfri när hon sover middag. Min duktiga tjej!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar