Kolared

Kolared

7 okt. 2012

Ord som värmer..

Tänk att idag sov vi lika länge som jag och Martin gjorde igår när inte Elsa var hemma, nämligen till halv tio. GOTT! Det första Elsa sa idag när hon vakande var, -vad gör farfar? Ni kan gissa att hon tycker det är kul att ha farfar här hos sig några dagar. (För imorrn börjar ju älgjakten)

Så efter frukost kom farfar in till oss och drack kaffe och busade med Elsa.. han jagade henne runt och runt. Och Elsa skrattade så gott, underbart att höra.

Sen var det dags att ta på oss och gå ut i den fina höstdagen, Elsa ville direkt hoppa, (studsmattan). Får ju passa på när det är torrt och snart får vi kanske börja tänka på att sätta undan den eller hur vi ska göra med det. Så hon hoppade och studsade för fullt.. sen stannade hon upp tittade på mig och sa -jag gillar dig, svarade med ett stort leeende att jag gillar dig också. Hon fortsatte och sen stannade hon upp ännu en gång och sa -jag älskar dig.. dessa små ord värmer så gott i hjärtat! Älskade underbara Elsa, mamma ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT! Utan dig vore jag inget, du gör mig HEL!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar