Kolared

Kolared

9 okt. 2012

Julklapps funderingar.

Igår fick jag hem den stora lådan med julklappar till Elsa från lekmer, är så nöjd med mina fynd + att jag tycker det är gott att jag har redan några julklappar klara. vad det gäller adventskalendern med 24 julklappar så är även den klar, fast det kan ju hända att det behöver kompliteras då jag tycker det är bra att ha lite små saker i lager för olika tillfällen. Som om man behöver lite uppmuntran eller liknande. Eller ska jag kalla det mutor? Ha ha..

Men hur tänker ni på julklappar, tips på vad ni ska köpa till era barn mottages gärna. För jag har börjat skriva en lista när man kommer på nått. För jag glömmer så snabbt vad jag tänkte.. för snart eller ja ganska snart börjar frågan kanske komma. Vad önskar sig Elsa i julklapp? Och då är det bra att vara lite förberedd.

Själv har jag inte riktigt bestämt vad vi ska köpa mer till Elsa, min tanke är ev nått mer och sen sätta in pengar på kontot.

Johanna.

1 kommentar: