Kolared

Kolared

26 okt. 2012

BESVIKEN.

I eftermiddag var Elsa hos mormor och morfar medans jag skulle till frissan och sen bara och hämta mammas present. Men med det sistnämda blev allt bara fel. Jag skulle vilja besrkiva mig kort, då jag inte orkar beskriva händelsen. Men VICTORINS i Kinna kommer jag aldrig mer besöka. HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA?! Det jag fick till svar var tyvärr, .. idiot.

Men gick till ett annat ställe där jag fick service utan dens like. Tack Ahlqvist för all hälp.

Nu blir det soffmys efter att jag har fixat lunchen för morgondagen då Stellen och Siv kommer hit + att jag har målat naglarna.Skönt att ha detta gjort.

 
Johanna.

2 kommentarer:

  1. Dålig stil att skriva så utan att säga varför.

    SvaraRadera
  2. Lika dålig stil att inte kunna stå för vem som skrivit kommentaren.

    SvaraRadera