Kolared

Kolared

20 okt. 2012

Dagarna rusar iväg...

Dagarna bara rusar iväg och jag med dom. Igår jobbade jag först hela dagen sen skulle det ena efter det andra ärrendet fixas. Så vi var inte hemma förren vid 19-tiden. Då blev det kinamat för mamman och pappan och donalds pitt som Elsa säger. Skönt att inte behöva ställa sig vid spisen när jag hade bilen full med matvaror och annat som skulle fixas.

Idag har vi haft en go förmiddag med frukost och fika, bäddat nytt i sängarna och jag har precis tagit en dusch och lagt in mat i ugnen. För efter lunchen blir det en tur till Kärradal. Ska hälsa på Stellan/farfar och Siv. Så jag får väl snart ta och packa en liten väska då vi blir det över natt.

Veckan som kommer är full med aktiviteter och saker som ska fixas, jobba, gekås, klippning, hämta present, osv. för på lördag ska vi fira finaste mamma som fyller år nästa måndag. Kan inte fatta, min mamma fyller 50år.. fast hon känns så ung.

Ha en fortsatt fin lördag mina vänner!

Johanna.

1 kommentar:

  1. Tack min kära dotter. Fick en tår i ögat när jag läste dina fina ord. Älskar dig kram Mamma

    SvaraRadera