Kolared

Kolared

10 okt. 2012

Dagis och vårdcentral.

Idag var det kallt här på morgonen, så innan vi åkte till dagis hämtade jag fram Elsas vinterjacka och vinterskor. Även de nya varmfodrade regnbyxorna. Hon sprang fram och tillbaka och verkade gilla sina nya kläder.

 
Idag var det inte en vanlig dag då det stod jobb och dagis utan dagis och vårcentral. Då jag länge har vart förkyld med all diverse symtom fick jag en tid idag. Resultatet blev kortison nässpray för jag har en lättare bihålsinflamation, vätska bakom örat och svullnade slämhinnor.
 
Så vi får hoppas att ipren, alvedon och nässparyren gör susen, för detta börjar bli tröttsamt.
 
Nu sover hjärtat mitt, och om orken infinner sig ska vi åka en sväng till visko i eftermiddag. För det som behöver införskaffas är varmfodrade regnstövlar.
 
Johanna.
 
 

1 kommentar:

  1. Usch, bihåleinflammation är inte kul. Krya på dig! Kram

    SvaraRadera