Kolared

Kolared

8 okt. 2012

Ledig dag.

Jag och Elsa har fått ett par lediga dagar ihop, ofrivilligt eller vad ska man säga. Inget jobb varken idag och imorrn. Så idag bestämde Elsa ganska snabbt att hon ville gå ut, för redan innan klockan var 10, satt hon i hallen och tog på sig kläderna. Bara att hänga på, vilket jag gärna gjorde då solen lyste och det var en riktig fin höstdag.

 
När vi kom in berättade jag för Elsa att när vi sovit och ätit mat ska vi åka till badhuset. Gissa vad hon sa då? -jag vila lite.
 
Sagt och gjort, hon sov i 2 timmar, sen åt vi och telefonen ringde. Det var mormor Berit som gärna följde med till badhuset.
 
Var på badhuset och busade och lekte i 2 timmar, sen hade jag en trött tjej med mig hem. Även jag känner mig helt slut, tar på krafterna att bada.
 
Vad vår lediga morgondag har att bjuda på vet jag inte än, utan vi tar dagen som den kommer och ser vad det ger.
 
Ha en fin kväll!
 
Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar