Kolared

Kolared

23 aug. 2012

Trött, me&i och kommentarer..

Då var det redan torsdag kväll, och jag borde redan vara i säng, men måste kika runt på nätet en stund innan jag intar sängen.

Har vart helt slut varenda kväll denna veckan, så att det är fredag imorrn kunde inte komma mer lägligt. Ha ha..

Idag efter jobbet blev det en kortis ute med min älskling innan pappan kom hem. Då blev det att fixa lite käk innan jag skulle göra mig iordning för me&i party hos Hanna. Trots att jag var trött och gärna hade satt mig i soffan var det skönt att komma hemifrån och glömma disk och tvätt för en stund. Var en mycket fin kollektion. Blev en klänning till mig.

Längtar tills imorrn kl 13.30 då jag hämtar Elsa, för då har vi hela helgen framför oss med en massa bus och lek. Hon är helt underbar min lilla Elsa, goa kommentarer jag fick i eftermiddags.. vi satt och pratade om vad dom gjort på dagis och vad dom hade ätit.

Vad åt ni till frukost?
-godis..

Va, åt ni godis?
Ja, totte godis. ( totte= 12ert)

Hämtade henne strax efter mellanmålet idag så jag frågade om hon hade ätit macka..

-ja.. men inte fick mer.

Hur många åt du då?
-2 men jag inte fick mera..

Hade du velat ha mer macka?
Ja, jag inte fick mera..

Ha ha..

Får nog allt ha ett snacka med dagis, verkar som att dom äter kattgodis och inte får mer mer än 2 mackor till mellis. ha ha.. GODING!

GODNATT!

Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar