Kolared

Kolared

6 aug. 2012

Pottan & blåbär!

Pottan går varm här hemma. För vi fortsätter träna för fullt. Och idag blev det en olycka. Så jag tycker det funkar bra. Hon vill inte ens ha på sig blöja när hon ska sova middag så det är väl ett gott tecken antar jag.

I eftermiddags kom mamma/mormor hit på besök. Började med fika då regnet bara öste ner. Men efter en stund klarnade upp så vi tog på oss stövlarna och gick en sväng till skogen för att plocka blåbär. Men givetvis kunde det inte vara uppehåll så länge för lite blöta blev vi men inget som störde då det ändå var ganska varmt ute.


Nu har jag precis beställt från mitt presentkort jag vann på kidsbrandstore, hela 500:-. Får visa senare i veckan vad det blev för nått. Fick även ett besök här för en stund sen av en tjej som köpte spjälsängen, gott att fått sålt den nu.

Imorrn väntar det dagis för Elsa, och det verkar som att hon längtar då hon pratat och rabblat upp namnen på alla hennes kompisar på dagis idag.

Godkväll.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar