Kolared

Kolared

13 aug. 2012

Så här har vår dag sett ut..

Förmiddagen fick jag och Elsa spendera här hemma och bara mysa och ha roligt, för idag skulle jag jobba halvdag på fritids. Så Elsa satt i bilen och sa lite stolt att "pappa hämta mig", händer ju inte så ofta så det var väldigt roligt förstod jag.

Elsa och Martin begav sig till farmor en stund efter jobb och dagis, där det blev riktigt kalas då Elsa hade fått, glass, vinbär och god mat.

Kändes konstigt att komma hem här utan mina älsklingar idag, så jag hann med en hel del på den stunden. Elsa var på strålande humör och en riktig goding när dom kom. Men det fick bli ett par låtars danande innan hon somnade gott.

Själv har jag fixat lunch för morgondagen, makaronipudding, enkelt och gott.

Nu ska jag gå och fixa till nått som har blivit en stor favorit hos mig, nämligen skivade äpplebitar med kanel. Är som godis..

Ha en fortsatt fin kväll!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar