Kolared

Kolared

28 aug. 2012

Regn..

Sitter framför datorn och små huttrar, borde ta fram en stor filt och mysa under. Hör hur regnet bara öser ner. Kanske gör det saken lite värre att man fryser. Känns ruggit. Både Martin och Elsa är förkylda. Så det är säkert bara en tidsfråga innan man sitter i samma båt.

Idag trodde jag att vi skulle ha en hemma dag jag och Elsa. Men när vi precis hade gått upp ringde telefonen, och det var från jobbet. Så det blev en heldag på jobb och dagis istället.

Martin hämtade Elsa idag, i toka bilen som Elsa säger.  Och det var inte så roligt, hon ville inte alls åka den bilen. Men efter lite övertalning så tyckte hon att det vara jätte roligt. Och när jag frågade henne när hon kom hem så sa hon stolt att hon åkt pappas toka bil..

Imorrn väntas åter jobb och dagis dock en kort dag..

Nu ska jag mysa in mig i en go filt, kanske ta nått varmt och dricka och mysa en stund.

Ha en fin kväll!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar