Kolared

Kolared

26 aug. 2012

Städat, promenad och Lillan sover!

Efter åskan och att strömmen kom tillaka passade jag på att städa i sovrummen. Bäddade rent, dammsög och skurade golvet. Så det blir gott att krypa ner i nybäddat ikväll.

 
Efter lunch när det var uppehåll tog vi oss en promenad, Elsa hade full mundering med regnkläder så hon kunde hoppa i alla vattenpölar, och det gjorde hon också kan jag lova.
 
Hann med en fika ute innan nästa regnskur kom. Så det känndes skönt att vi kunnat vara ute lite idag. För annars hade vi nog alla klättrat på väggarna.
 
Innan sängen blev det en lekstund i duschen för Elsa. Vilket hon älskar!
 
För ett par veckor sen fick vi hem min docksäng jag hade när jag var liten till Elsa. Idag bar vi upp den til hennes rum, hon fick "natta" sin docka innan hon själv skulle sova.
 
Elsa hoppade upp i sängen och jag sparng iväg för att hämta välling innan hon skulle sova. När jag kom tillbaka tog hon fingret mot munnen och sa -shuuyy.. jag fattade ingenting förren hon sa -lillan sover. Det är min älskling det!
 
 
 
Johanna.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar