Kolared

Kolared

21 aug. 2012

Lekplats dejt, klippning & låång dag!

Var en halvdag på jobbet idag, så efter Elsa fått i sig mat på dagis var det dags att åka hem och sova isället. Jag hann äta, och fixa här hemma innan jag var tvungen att väcka Elsa. För vi hade bokat en lekträff med Helana och Viola.

Var allt segt för Elsa att vakna, men det var värt det då hon och jag hade trevligt på lekplatsen tillsammans med kompisen!


Efter en stund på lekplatsen styrde vi bilen mot farmor, jag lämnade Elsa och åkte till frissan och hoppades på lite folk på dop in. Men när jag kom var det 3 före mig, jag satt snällt och väntade en timma. Hade ingen chans att få ihop en tid denna veckan annars så det fick det vara värt. Blev en bra bit klippt.. riktigt gott.

Nu ska jag fixa och dona en stund innan det blir Dallas och sen sängen.
För imorrn måste jag gå upp jätte jätte tidigt.
Börjar jobba 06:45 så jag kan nog behöva lite sömn. Ska jobba till 17.00 så det blir en låång dag.

För Elsas del blir det en kortare dag för imorrn hämtar mormor henne efter vilan.

GODKVÄLL!

Johanna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar