Kolared

Kolared

23 maj 2012

TACK MAMMA!

Elsa och jag har mest plaskat i poolen här i eftermiddags och bara tagit det lungt. Hennes öra rinner fortfarande. Får hoppas att det avtar tills imorrn. Att ta sin medicin går inget vidare.. så tips mottages gärna.



Ikväll har jag vart hos min kära mamma som har färgat håret på mig. Var som en liten julafton när jag kom dit också för jag fick fina presenter och även Elsa, som nu är inslagna som jag ska muta med imorrn när medicinen ska tas.. hoppas det funkar. Tack mamma!

Imorrn blir en toppendag, först lekplatsdejt sen tjejkväll i möndal med bästa tjejerna.. eller några av dom som jag känner ialla fall.. dock inte alla 300 som är anmälda. Men jag tror att det är toppen flickor dom också!

Nu säger jag godnatt, vilket jag borde gjort för länge sen..

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar