Kolared

Kolared

24 maj 2012

Lek & bus!

Imorse satte vi oss i bilen för att träffa kompisar och gå till lekplatsen. Hade bestämt att ses redan vid 9-tiden. Blev fika och bus på lekplatsen tills vi mammor inte orkade springa efter våra barn som sprang ut på vägen osv.. så vi begav oss hem till en av tjejerna som bor i närheten där barnen kunde springa nakna i trädgården och leka med vatten. UNDERBART!

Innan vi åkte hem åkte vi till mc donalds och åt lunch, Elsa somnade redan på vägen hem och sover än. Hon blir väl lite extra trött av sin kåvepenin kan jag tänka mig, men idag passar det bra att hon sover lite extra för jag fixar mig inför kvällen. LÄNGTAR!

Ha en fortsatt fin dag i solen!

( Hade med kameran för jag tänka ta lite kort, men det glömdes bort.. bra betyg kanske. Hade för roligt helt enkelt)

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar