Kolared

Kolared

28 maj 2012

Svettigt..

Idag skulle vi åka ner till Kinna på förmiddagen för att bl.a besöka mormor Berit och ta en sväng in på kappahl. Vi började med det sist nämda, och det blev svettigt kan jag säga. När jag tog Elsa i handen från bilen gick det bra tills vi kom in i affären sen gjorde hon allt man inte vill att hon ska göra. Men jag tog många djupa andetag och försökte hålla mig lugn. Jag fick uträttat mitt ärrende som var att jag inhandlade en kofta till Elsa för hon har bara collgetröjor, ville att hon skulle ha en stickade som hon kan ha till lite finare. Blev en härlig kofta i rosa.

Hos mormor Berit blev vi bortskämda och bjudna på lunch, tack för det. När vi sen skulle ta på oss och åka tittade min lilla busa fram och sprang runt men hon somnade gott i sängen så fort vi kom hem.

Jag har precis satt mig vid datorn och vart effektiv en stund.. känns skönt. Nu kan jag slappa några minuter innan hjärtat mitt vaknar.

Bjuder på en entrébild på mig från bloggträffen i torsdags..


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar