Kolared

Kolared

6 maj 2012

MARTINS FÖDELSEDAG.


Till lunch idag kom både farmor Margareta och mormor Marita hit för att vara med och fira Martin på hans födelsedag. Givetvis blev det grillat vi bjöd på då vi ville använda nya grillen som funkar fint fint!

Blev fläskfilé, flintastek, potatissallad och pastasallad. Till efterrätt bjöds det på rabarberpaj. GOTT!

Elsa hade fullt med spring i benen så både före och efter maten var vi ute så hon fick springa av sig. Hon cyklade även på sin trehjuling, och nu har hon börjat få till det med att cykla. Så roligt att se henne trampa på.. SÖTIS!

Tog även en promenad och tittade på hästarna och kossorna.

Så vi har haft en riktigt bra dag, vilket jag även tror att födelsedagsbarnet kan hålla med om.

Imorrn väntas jobb, eller inte bara imorrn utan hela veckan. Men imorrn efter dagis åker jag och Elsa hem till stommen och sover där. För jag ska öppna på dagis på tisdag vilket innebär att jag ska vara på plats innan 06.00 så då ska morfar lämna Elsa på dagis så hon slipper komma dit så tidigt.
Så nu ska jag fortsätta packa våran lilla väska som ska med imorrn..

Johanna.

3 kommentarer:

  1. Åh, så himla gott med grillat :-) Jackan är från enkla H&M men visst är den charmig.

    SvaraRadera
  2. Du, jackan var inte alls var från HM, den är från Lindex. Minnet är bra men kort, haha :-)

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott till mannen //S och Y

    SvaraRadera