Kolared

Kolared

10 nov. 2011

Utförsäljning..

Mitt internet krånglar fortfarande, men jag gör ett försök att blogga..

Igår tog jag tag i saken och åkte och simma, kände inte för det alls, men väl där var det både skönt att få simma och rofyllt att bara få vara. Så det blev 1000m simmat, det är jag nöjd med.

Jag hörde ett par tjejer prata i omkldädningsrummet om en utförsäljning, när jag sen pratade med mamma la vi ihop 1 + 1 och ringde för att kolla om det var där vi trodde. Och det var det.. så Elsa fick åka och leka och bada badkar hos mormor Berit och jag och mamma åkte dit.. vilka fynd vi gjorde. Jätte mycket roligt, sen när man kom till kassan så var flera utav sakerna vi tagit.. GRATIS.. det kallar jag en bra utförsäljning, Ska försöka lägga upp bilder sen..

Ikväll blir det tjejkväll på Skene Järn.. nu ska jag åka för att hämta hjärtat mitt!

Ha en fin dag i höst solen!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar