Kolared

Kolared

11 nov. 2011

Piggare!

Känner att energin är påväg tillbaka, var nog bara sömn jag behövde. För idag känner jag mig riktigt på topp. Skönt det, hoppas det håller i sig. För jag trivs inte med mig själv när jag är på det humöret. Men efter många om och men trotsade jag mitt usla humör och åkte till tjejkvällen på Skene Järn, vilket jag tycker var en besvikelse. Har vart bättre andra år.. eller var det bara för att jag inte tog ett gals vin i år kanske...

Jag och Elsa tog oss en dusch här för en timma sen, men sen var även hon trött igen så jag frågade om hon ville vila.. då gick hon mot trappan och sen vidare in i sitt rum.

Jag dricker en kopp kaffe och funderar på vad dagen har att ge, om vi bara ska vara hemma i trädgården och busa eller om det kan bli en tur i eftermiddag nån stans.

Imorrn åker jag och Martin på hotell, eller herrgårds övernattning.. ska bli jätte mysigt. Att byta miljö och bara få vara för oss själva en kväll.

Här kommer lite bilder från mina fynd på utförsäljningen.

(ej blockljusen)



Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar