Kolared

Kolared

3 nov. 2011

ROLIGHETER!

*
Nu har jag mycket roligheter att se fram emot, börjar redan i helgen då blir det fest hos Elin och Johan, och det verkar som att alla våra goda vänner ska dit. Blir ju inte så ofta man ses så det ska verkligen bli roligt. Elsa ska då få busa hos mormor och morfar, så hon kommer ha lika roligt som oss.

*
På söndag blir det middag och bio. En tjej i mammagruppen som tog detta härliga insiativ att fixa lite käk och sen gå på bio. Bäst av allt är att bion blir gratis då Martin fixade biochekar idag då han var och provkörde en bil. TOPPEN! Denna kväll ska Elsa få läsa godnattsaga med farmor.

*
Nästa lördag ska jag och Martin sova på hotell, med 3-rätters middag på kvällen. Hotellet ligger utanför Halmstad. Ska bli såå mysigt. Elsa ska få ännu en mysig kväll och förmiddag med sin mormor och morfar!

*
15 november har jag blivit handplockad 1 av 10 att delta på Aveqia på en lyxig middagkväll där jag har fått förmånen att laga god mat tillsammans med kända och duktiga kockar samtidigt som vi njuter av goda viner- via spot and tell- ÄLSKA GRATISUPPLEVELSER!

Även andra roliga och trevliga kvällar med god mat och trevligt sällskap väntar framöver. UNDERBART, men vi börjar redan imorrn med roligheter då vi ska hem och busa och leka med mina kusiner.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar