Kolared

Kolared

9 nov. 2011

Onsdag!

Varje morgon, oavsett hur mycket jag sovit är jag helt slut.. jag vill hitta energi. Men jag har nog tappat den på vägen nån stans. Hoppas att den snart dyker upp igen.

Igår efter dagis kom mamma/mormor hit på besök, blev en prommenad Elsa orkade gå hela vägen dit, men vägen hem fick hon åka vagnen. Men hon var duktig. Men hade koll på 12ert hela vägen som följde med oss. Han är ju som en liten vakthund våran katt, för att när han sen tycker att vi gått för långt sätter han sig och väntar och jamar och vill att vi ska komma tillbaka. Precis som att han tycker att vi är utanför området.


Internet hade krånglat hela dagen igår, men vem kunde tro att jag skulle bli utan hela kvällen. Men så blev det, men som ni förstår är det tillbaka igen. Så jag började läsa i boken jag fick i morsdag.. ja vad ska jag säga.. bättre sent än aldrig.

Idag hade jag tänkt att jag skulle åka och simma direkt efter jag lämnat Elsa.. men till min besvikelse öppnar inte kaskad innan kl 10.00.. det fick mig nog att tappa gnistan. För att åka hema en timma emellan känns lite onödigt.

Ha en fin dag!

Johanna.


Veckans gratis: 2 biobiljetter, musli x 2 och kattgodis.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar