Kolared

Kolared

6 apr. 2011

TRÖTTER!

Idag hade vi inget direkt planerat eller nån tid att passa, så vi gick upp vid ca 7.30 och tog det lungt. Vilket var riktigt gott, för ofta är vi iväg på förmiddagarna på olika aktiviteter som gör att allt går mer eller mindre i ett på morgorna. För allt tar sin lilla tid..


Men efter att ha pratat med mamma blev det bestämt att åka dit på lunch. Så vid strax efter 12 var vi nere i Kinna och gjorde ett par ärrenden innan det väntades ost och skinkpaj. MUMS! Blev en promenad senare också innan vi åkte till farmor. För idag var det planerat att handla mat, och så var vi bjudna på mat där också. Men redan när jag åkte vid 17-tiden var Elsa redan trött.. så jag kände mig stressad hela tiden när jag handlade och undrade hur hon hade det. Men när jag kom satt hon lungt i stolen och åt majskrokar. Så vad hade jag att stressa upp mig för? Men det blev att äta ganska snabbt och på med nattkläder för Elsas del, och åka hem. Elsa somnade gott i bilen så när vi kom hem var det bara att bära henne till sängen. Sedan skulle all mat packas upp, diskmaskinen tömmas.. osv. Så nu är jag jävligt trött. Vill själv bara hoppa i säng, men har lite kvar att fixa innan dess. Men mitt mål är att vara i säng innan 22 ikväll. Tror ni jag kommer lyckas..? Jag hoppas.


Så godnatt mina vänner.. kan även avslöja att snart kommer en nya spännande tävling ske här på bloggen, så håll koll. Men ikväll finns inte orken att lägga ut den.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar