Kolared

Kolared

10 apr. 2011

TÄVLING!

Då var det dags för ännu en tävling här på bloggen denna gången med varor från Shop around the coner , det är en liten butik som ligger i Kinna Centrum. Butiken har en personlig känsla med en härlig blandning av kläder, inredning, kläder och smycken. Du kan även finna gamla charmiga saker. Gå gärna in på hemsidan för mer information. www.shop-aroundthecorner.se


Shop.jpg


 


Det som gäller i denna tävling är följande:


Gå in på facebook och "gilla" Shop around the coners sida.


Sedan skriver du en kommentar här i bloggen.


Vill du ha större chans att vinna länkar du till din egna blogg då har du 2 lotter. Men glöm inte skriva att du gjort det.


Finns 3 saker att tävla om (bild nedan) och jag drar en vinnare i veckan, vilket jag skriver här på bloggen om vem som vunnit. Så glöm inte skriva eran mailadress i kommentaren så jag kan få kontaktuppgifter på dig som vunnit.


 


LYCKA TILL!


 


SDC11448.JPG


 

14 kommentarer:

  1. Nu lyckades jag hitta sidan på facebook! Jag länkar i min blogg: http://blogg.aftonbladet.seJag skulle så gärna vilja vinna det där halsbandet eller armbanden! :)catharinasjobom@gmail.com

    SvaraRadera
  2. http://unachicapocoloco.blogg.se/2011/april/tavlar.htmlHar gillat på facebook & skrivit ett inlägg i min blogg..

    SvaraRadera
  3. Jag har gillat sidan på FB, och har länkat från min blogg :-)http://familjenlonnqvist.blogspot.com/2011/04/tavling_12.html

    SvaraRadera
  4. Finns det penis smycken ?

    SvaraRadera
  5. Jag gillar på facebook!Skulle helst vilja vinna fjärilstavlan.. Såå fin!!//Hanna

    SvaraRadera
  6. Det där halsbandet skulle jag inte tacka nej till =)Har länkat på min blogg också!

    SvaraRadera
  7. Är gärna med och tävlar! Fina saker! Länkar på min blogg oxå: frokenannamaria.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Hej, nu har jag gillat på Facebook!:)

    SvaraRadera
  9. Hejsan, jag är jättegärna med i denna utlottning...det är ju en väldigt mysig butik som hon har ich du verkar ha en trevlig blogg. Jag har gillat Shop around the corner på facebook. Är väldigt sugen på armbandet eller armbandet. Ha en bra dag ! Hälsningar Katja

    SvaraRadera
  10. Hejs! Har gillat på FB. VILL vinna halsbandet :)/Helen

    SvaraRadera
  11. Hej, har ju helt missat det här med tävling men jag vill också vara med och tävla!Jag skulle gärna vilja vinna armbandet.Har gillat på FB! ;) Ha det gott! // Elin

    SvaraRadera
  12. jag vill vara med och tävla!Jag skulle gärna vilja vinna armbandet.har gillat Shop around the coner på facebook med namn Lili Ying.

    SvaraRadera
  13. Självklart vill jag vara med för att vinna det underbara arbandet! Hade suttit fint på armen nu till sommaren! :-)Gillar Shop around the corner!!! Länkar!Kram

    SvaraRadera
  14. Hej då jag e ordförande i "våga-vägra-fb" kan jag inte "gilla" sär men jag kan gilla här.Massor!!Finfina saker.Kramkram Elisabeth

    SvaraRadera