Kolared

Kolared

21 apr. 2011

Lite uppdatering..

Har borstat tänderna och tänkte gå in och lägga mig. Men så hamnade jag här istället.


Igår var en lugn dag, blev en tur till Kinna för att klippa mig vilket var helt underbart. Var ett tag sen, men det är inte billigt.. tycker dom höjer priset för varje gång. Igår fick jag betala 340:-. Nu får det räckas med höjning tycker jag. Morfar promenerade med Elsa under tiden sen blev det lunch på skrädderiet.


Idag har också vart en go hemmadag fram till eftermiddagen då vi åkte ner till Kinna, lämnade Elsa hos farmor och jag åkte runt och gjorde en del ärrenden och handlade. Hämtade ut min vist i en tävling bla, var ett LEGO atlantis, kollade för skoj skull vad det kostade. Blev chockad.. 599:-.. blir att spara till Elsa blir stor. Idag har jag även beställt kaffe kapslar till vår Dolce Gusto gratis, vunnit två förkläden,fått ett presentkort på polarn o pyret på 300:-,  fått en mobilkupong på Festis och hämtat ut ett antal AXA gröt. ME LIKE! Det lönar sig att vara om sig och kring sig och framför allt att BLOGGA!


Imorrn blir det kyrkis och besök hos gammelmormor.


GODNATT!


 


Johanna.


 


.. måste bara säga med att Elsa går så bra nu, fast vill man komma fram fortare så kryper hon. *ler*


 


I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar