Kolared

Kolared

27 apr. 2011

Igår och idag..

Igår åkte jag och Elsa på morgonen till Kyrkis i Skene, var inte många där men att få busa och sjunga var mycket uppskattat för oss båda. Sen bar det av till Borås där vi mötte upp mormor, åkte och köpte sallad och dricka för att ha lite picknick och mys vid Ramnaparken för att titta på alla fåglarna. Men att det skulle inponera på Elsa.. puh.. hon tittade en stund sen så tittade hon på mig som om vad detta så roligt liksom. När vi skulle mata fåglarna var hon mer intresserad över att få en bit bröd själv. SÖTIS!


På förmiddagen idag har vi verkligen bara MYST, vilket var så gott! Skrotade runt här i pyjamas båda två tills vi åkte till kaskad för att busa och leka. Var ledigt en timma i varmbasängen idag.. och det var bara vi och en annan mamma med sitt lilla barn som var där vilket kändes lyxigt. Efter det bar det hem till farmor på fika, passade även på att gå till Elsas dagis ( Ja, jag vet att det heter förskola.. men för mig kommer det alltid vara dagis), så jag plingade på och presenterade mig och var hjärligt välkommen på måndag kl 10.00 när inskolningen ska börja. Har lite blandade känslor ang det men jag vet DET KOMMER BLI BRA! Sen blev det veckohandling, så nu är kyl och frys välfyllt igen. GOTT! Sitter här mätt och go efter att ha ätit lite potatissallad, rostbiff, jordgubbar, vindrovor, grönsaker och baguett.. det var riktigt gott!


 


Imorrn blir en rolig dag, för först ska vi träffas alla mammor + barn och sen blir det me&i-party på kvällen.


 


Johanna.


 


 


 


 


SDC11488.JPGSDC11485.JPGSDC11489.JPGSDC11490.JPG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar