Kolared

Kolared

14 apr. 2011

Fika, mys-stunder, film & sammarbete!

Dagen började som vanligt här hemma, då vi trodde vi skulle bli hemma. Men då kom ett välkommet samtal. Så det blev att åka till Kinna för promenad och fika. Mycket trevligt!


Var hemma igen starx innan pappa var hemma. Då blev det bus, lek och sen var sängen inte långt borta för Elsa, helst slut var hon. Vi brukar ofta ligga tillsammans i vår (min och Martins) säng så Elsa får varva ner lite innan hon hoppar ner i sin. Det är nog en bland dom mysigaste stunderna jag vet under hala dagen. Ligga tätta intill och bara känns den enorma kärlek som finns emellan och våra andetag, en del pussar blir det allt också. *mys*


Hade även ett gott samtal med förskole-chefen, hon sa att hon skulle göra allt för att hitta en plats till Elsa, så hon slipper flyttas runt. På tisdag får vi besked.. *hoppas, hoppas*


Nu har vi precis tittat på en mycket bra film, "Himlen är oskyldigt blå".


Idag på förmiddagen surfade jag runt och såg på en blogg om en tjej som fått prova produkter från ett företag jag gärna också ville göra. Så fräck som jag är mailade jag och frågade om ett samarbete. Det ville dom, så nu är varorna beställt... berättar mer när dom kommit. Spännande!


 


Johanna.


 


SDC11454.JPG

1 kommentar:

  1. http://adamoeva.wordpress.com/14 april 2011 kl. 00:25

    Låter bra kompromissat./Eva

    SvaraRadera