Kolared

Kolared

3 jan. 2011

Veckans aktiviteter..

Gud va gott det är att ha Martin hemma denna veckan, börjar inte jobba fören den 10:de.


Idag har vi vart på lunch hos svärmor, sen begav jag mig ut och handande mat till både mig och svärmor. Så jag hade att göra en stund.


Imorrn ska vi bege oss ut igen om vädret tillåter. Har ju pratat om att det ska komma snö så vi får väl se. Men om inte så åker vi först förbi Gekås en sväng och vidare till Kärradal där Elsas farfar och sambo bor. Ser fram emot detta, ska bli kul!


På torsdag sen ska jag och Martin vara själva här hemma och fixa och röja i ett rum som Elsa ska få ha som lekrum/mysrum. Så vi lär väl ha att göra. Mamma erbjöd sig även att ha henne över natt så vi får en kväll på tu man hand. Känns konstigt men ska bli mysigt. För visst har vi vart ifrån henne en kväll eller natt men då har vi sovit på samma ställe och funnits där direkt på morgonen. Så detta känns och blir lite annorlunda.. men hon är ju i goda händer!


Nu ska jag skriva lista för gekås!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar