Kolared

Kolared

27 jan. 2011

Ekorrn satt i fågelmatar´n..

Idag var det gammelmormors tur att göra oss sällskap till babysimmet. Var roligt och mysigt som vanligt. Fick pröva lite nya övningar idag. En där Elsa låg på min rygg, svårt att förklara men häfftigt var det!


Efter det blev jag bjuden på lunch, och så blev det handling och kaffe tillsammans innan vi begav oss hemmåt.


Delar med mig av några bilder från dagen, innan vi åkte fick jag en glad överraskning när jag tittade ut för det var 3-4 ekorrar på vår uteplats. Gick inte att se exakt hur många dom var för dom var överallt. Men hann få några bilder.


Sen ser ni även Elsas leka med sin favvo leksak.. PET-flaskan. Ha ha.


Godnatt mina vänner.


 


Johanna


 


SDC11151.JPG


 


SDC11154.JPG


 


SDC11155.JPG


 


 

2 kommentarer:

  1. två tre ekorrarkommer varje dag och ätersolrosfrön från oss. men de är otroligt svåra att få på bild.dina bilder var jättebra.

    SvaraRadera