Kolared

Kolared

14 jan. 2011

Dagar..

Elsa sover, 12ert tvättar sig och jag dricker en kopp kaffe. GOTT! Idag har vi inga planer för dagen, ev en sväng till Kinna. Får se. Men det är underbart att det är fredag.. det innebär alltid en skön känsla. Ikväll blir det fredagsmys med taco.


Tidigare i veckan har vi vart på babysim, Elsa bara älskar vatten. Hon plaskar och skrattar mest hela tiden när vi är i vattnet. Underbart, så vi var 7 gånger till att se fram emot.


Igår började även vuxen/barn-gruppen i kinna församlingshem upp för i år. Vi var där tillsammans med våra vänner Helene och hennes lilla Alfred. Var mysigt.


Nästa vecka längtar jag verkligen till för då kommer min älskade vän Camilla och hennes dotter hem till Kinna. Har inte träffats sen i Maj, så det ska bli så roligt!


Nä,nu ska jag luta mig tillbaka och dricka upp mitt kaffe innan lilla Elsa vaknar!


 


Johanna.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att kyrkis har öppnat igen! Är det mellan 10-11.30?Ses kanske där nån dag:)

    SvaraRadera