Kolared

Kolared

23 jan. 2011

Upplevelse istället för matriella ting!

Istället för en present i matriell form så gav vi min vän en upplevelse. Fast hon har inte vetat vad vi skulle göra förren igår.


Började med snittar och bubbel hos en kompis, vidare med buss till bowlinghallen för att bowla och äta gott. Och vilken mat.. så jävla gott. Citerar min vän ang efterrätten "Jag behöver ingen sex ikväll efter denna, rena orgasmen" Det säger en del. *ler*


Sen ville vi inte sluta där utan begav oss till Kinna för att prova utelivet. Säger bara som så att det är inget för mig. Har nog blivit för gammal. Var 19+ men jag skulle nog hellre gissa på 19-, Så jag ringde på mina föräldrar som hämtade mig starx efter tolv och körde mig till svärmor där mina älsklingar sov så gott,


Idag har jag mått toppen och haft mycket energi, blev fort en prommenad i risäng. Åt även god lunch innan vi åkte hem. Här hemma har vi grejjat och städat och kollat på film.


Men nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i nya lakarn.. UNDERBART! För imorrn väntas ännu en dag full av aktiviteter.


Godnatt!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar