Kolared

Kolared

30 jan. 2011

SÖNDAG!

Tänkte sammanfatta denna dagen nu, när den börjar närma sig sitt slut.. eller inte riktigt än. Men snart..


Efter frukost la jag ut lite saker på Blocket. Efter det tog vi på oss för att ut och gå i det fina soliga vädret. När vi var på väghem ringde en kvinna från Borås som senare kom och köpte an av sakerna jag hade lagt ut. TOPPEN!


Efter lunch fick vi mer besök då av mormor och morfar, vilket gjorde Elsa väldigt GLAD. Men idag var min lilla älskling trött, så efter som åkte blev det gröt och ett bad sen somnade hon gott.


Jag själv håller på att fixa matlådor till morgondagen, det blir spagetti och köttfärssås. Mums..


Så jag får fortsätta med detta, sen blir det en macka och SOLSIDAN. Bästa programmet på hela veckan.


 


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar