Kolared

Kolared

2 jan. 2011

Nu är vi inne på 2011..

Då var vi inne på 2011, kan bara se tillbaka på 2010 som ett fantastiskt år! Jag tror ni förstår vad jag menar.. våran underbara dotter kom och gjorde vår värld fantastisk!


Nyår firade här hemma med goda vänner, närmare bästämt 10st goda vänner. Vi åt 3-rätters och hade det trevligt. Vill speciellt tacka Lisa som hade fixat huvudrätten och som hjälpte mig med allt i köket, tack snälla du!


Igår var en riktig slöar-dag jag var pigg tackvare att jag knappt drack nått + att jag gick till sängs kl 02.00. Det var jag tacksam för igår.. men blev ändå en dag i soffan. Så idag kände vi att vi behövde komma ut lite så vi bjöd in oss själva på fika hos farmor. GOTT! På hemvägen tog vi vägen förbi kinakrogen för att hämta lite mat, så gott att slippa laga någon mat. Påtal om att inte laga nån mat blir det lunch hos farmor imorrn och så passar jag på att handla lite också. PERFEKT!


Nu sitter jag i soffan med ett glas vin.. livet är allr bra underbart..


Godkväll mina vänner!


Johanna.

1 kommentar:

  1. Vad rolig din blogg är! kommer med all säkerhet att läsa dina inlägg igen! =) Hoppas du har en bra helg =)

    SvaraRadera