Kolared

Kolared

13 feb. 2009

Vecka 7

Har vart en dålig bloggare denna veckan, därför tänkte jag nu berätta lite om hur min vecka har sett ut.


Måndag: Hemma sjuk, på grund av yrsel.


Tisdag: Hemma sjuk.


Onsdag: Åkte iväg till jobbet trots yrsel och att jag inte hade sovit på hela natten på grund av tandvärk. Ringde min tandläkare och fick tid kl 16.00 i Borås. Jag åkte in, och hon kollade och sa att dom skulle dra ur tanden. JAG BLEV LIVRÄDD! Men det gjorde inte ont, men en obehaglig känsla. Så jag var som ett litet barn och tårarna föll... men nu är det gjort och värken är över, tack och lov. Det var en visdomstand och det sa min tandläkare att dom är bara till besvär och att man aldrig lagar om tänderna.


Torsdag: Först jobba i Horred, sen vidare till Kinnaström på utbildning i ett par timmar, sen till Torestorp. Så det blev en heldag. Sen när jag kom hem började jag att städa även hemma.


IDAG: Har jag vart på utbildning igen från kl. 08-12. Kändes väldigt bra och lärorikt, fast jag borde haft denna utbildning för många månader sen. När jag började jobba. Men men bättre sent än aldrig. Nu har jag yrsel igen och känner mig lite risig. Men jag tror att jag kommit på vad det kan vara, spänningar i ryggen som gör att jag blir yr. För att jag har börjat få ont i ryggen av mitt arbeta. Så min nästa utbildning ska jag fråga om jag kan få gå om ERGONOMI! Hade nog behövt det.


Så jag får se vad jag orkar göra här i eftermiddag. Hade tänkt att åka fram en sväng till Kinna om jag orkar. Ska lägga mig och vila en stund nu. För imorrn måste jag ju vara frisk och kry, för då är det ingen vanlig dag... för det är MIN FÖDELSEDAG!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar