Kolared

Kolared

26 feb. 2009

Betalt!

Har precis vart inne på min internetbank och betalt min räkningar. Inte så kul men det ska göras. Så det är lika bra att få det gjort.


Har vart hemma från jobbet idag. Hade sån fruktansvärd tandvärk igårkväll, natt och imorse... trots att jag var hos tandläkarn igår. Pust.. vet inte vad jag ska säga. Hatar min tänder... bara problem tycker jag. Men allt såg bra ut idag och där jag sa att jag hade ont kunde jag inte ha ont för det såg så bra ut, utan dom sa att det var att tanden var för hög, så dom slipade till den. Men jag tycker fortfarande att det moler i tänderna. Ska få starka värktabletter sen kanske det går bort.


Ja ja sånt är livet. Har även passat på att ringa och boka tid till saker jag tänkt jag ska göra. Så nu är almenakan fulltecknad. Nej inte riktigt men alltid är det nått varje vecka tycker jag...


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar