Kolared

Kolared

19 feb. 2009

Snö och vattenläcka.

Gud vad det har snöat ute idag. Vet inte hur det ser ut just nu men det har liksaom vräkt ner. Jätte mysigt måste jag faktiskt säga. Fast vägarna är ju dock inte lika fina, det är min värsta fasa över detta vädret. Men men får hoppas att man kan ta sig till jobbet imorrn.


Har som sagt vart och gjort mina naglar idag. Blev jätte nöjd, som vanligt.


När jag precis kommit hem innan vid halv 5/5-tiden så ringde Linda och sa att det är en vattenläcka i Kinna. Så jag har hällt upp massa vatten nu om det skulle tryta. Gick in på marks kommuns hemsida och där stod det att det var en vattenläcka men att dom inte visst vart, så om man bodde i Kinna, Skene och Rydal skulle man vara sparsam med vattenet då det kan tryta.


Nu ska jag gå och mysa i soffan lite.


Johanna.


 

1 kommentar: