Kolared

Kolared

15 feb. 2009

Fågelmatare.

Oj, känner mig lite skakis och bakis idag. Blev ett och annat glas vin igår. *ler*


Men det var jätte trevligt. God mat, trevligt sällskap och jätte fina presenter!


Vad som står på agendan idag är att jag och min Älskling ska åka till Kolared i eftermiddag. Både att titta till det, komma ut lite, har även en hel del saker som skulle dit också. Men innan vi åker måste vi åka och köpa fågelmat. Fick ju en fågelmatare (Born in Sweden) jag har önskat mig igår. Man ska sätta den på fönstret. Så det kan ta ett tag innan dom vågar komma så nära fönstret så jag måste sätta ut mer fågelmat i träden och så också. Så att jag vänjer fåglarna med att vi har god mat till dom.


Mer än så hinns nog inte med idag.. eller rättaresagt orkas nog inte med.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar