Kolared

Kolared

28 sep. 2008

Min helg!

Då var man hemma igen efter en helg i kolared. I fredags så åt vi lite mat och drack några öl. Gick nog till sängs runt 23-tiden. Sen i Lördags gick jag upp tidigt och fick se 2 älgar. Det var kul, så sällan man ser dom nu för tiden tycker jag. Sen åkte jag och jobbade. När jag kom tillbaka vid 3-tiden så fikade vi lite, sen städade jag och förberedde lite inför kvällen. Hjälpte Martin lite med att kratta, sen grillade vi och åt potatisgratäng, vitlöksbröd, sallad och ÖL! GOTT! Satt nog uppe till 03.00.


Idag var jag lite seg på morgonen, eller ja vi gick väl upp vid 11, men efter lite frukost och fika så blev jag väl människa jag också. Skulle iväg till hon Jenny idag som hade sceans för ett par veckor sen, men det blev inställt en timma innan vi skulle vara där så jag och mamma åkte in till ICA MAXI i Borås och storhandlade istället.


Nu är det dags att förbereda för morgondagen och kolla på "Ensam mamma söker" kl 20.00.


Tack för i helgen MARTIN! Jag ÄLSKAR Dig!


Johanna.

1 kommentar: