Kolared

Kolared

10 sep. 2008

Bildbevis


Jag har på mig jacka från Henri Lloyd, Jeans från Lindex, skor Converse, Väska Friis & Co.


 


Ålandtrippen...


Här ovan kan ni se hur vi höll på att kämpa för att få upp bakdörren så vi skulle kunna ta ur väskan men förgäves. Tillslut kom en annan taxi-chafför och rykte loss väskan. (Kan undra vad som hände med bilen, fick nog lämna den på verkstad för att få upp dörren)


Ett tag mitt uppe i allt detta trodde jag för en kort sekund att jag var med i dolda kameran eller nått. Trodde inte det var sant liksom.


Men när vi alla hade tagit oss ur taxin så var det bara att inse att det blirt ingen ålandskryssning för oss. Så vi ringde Janne och Pär som var på plats och sa att vi inte kommer mé båten så dom mötte oss vid Vikinglines informations disk vid centralen igen.


Blev bra trots allt.. vi fick hotellövernattning på Freys Hotell som låg bara ett stenkast från centralen. 4-stjärnit hotell. Inget att klaga på. Så det var bara att cheka-in och ner i baren och ta med en öl upp till hotellrummet och göra det bästa av situationen.


Blev käk på London, sen vidare till skatte-skrapan där vi tog en drink. Sen skulle vi gå in på 5emtio4yra men dom tyckte jag vara för full (Vilket jag inte var)så där kom vi inte in. Så vi drog vidare till stureplan, gick in på sturehof och tog en grogg sen vidare till strurecompaniet. Där jag och Martin inte behövde betala, han kanakde mig på axlen och sa ni går in på icke-betalande... tack tack.. Lustigt bara på ena stället är man för full på nästa behöver man inte pröjsa för att gå in.. Ja ja.


Men STHLM-resan som vi numera får kalla våran ålands-tripp blev lyckad ändå som ni kankse ser.. bara så snopet, alltihopa.


Johanna.



1 kommentar: