Kolared

Kolared

21 sep. 2008

Min helg i korthet.

Hej,  då var jag tillbaka hemma igen efter en helg i Kolared. Har vart jätte mysigt.


I fredags så gjorde jag lite Sangria och så åt vi lite gott, och satte oss för att titta på film, Iskariot. Inget jag kan rekomundera. Jag somnade till och med.


Sen i lördags så började jag dagen med att städa, städade toan och bestik-lådorna, Var behövligt om man säger så. Sen på eftermiddagen ringde Elin och undrade vad vi gjorde. Jag sa att vi skulle dricka lite kaffe, så hon och Johan kom förbi och fikade lite. Sen var det dags att börja förbereda för kvällen, gjorde mer Sangria, och fixade mat osv, blev grillat som ni såg tidigare i mitt inlägg. Sen tittade vi på den nya Irene Huss, den var jätte bra. Och så kollade vi klart dom sista 20, minuterna på Iskariot det jag hade missat när jag sov. Sen satt vi och drack och pratade hela kvällen/natten, kom i säng 05:10, klockan bara sprang iväg.


Och idag Söndag har jag väl inte gjort så mycket, tvättat bilen typ.


Ja, så var denna helgen slut. Fattar inte att det måste gå så fort över. Men det har vart en bra helg.


Johanna.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar